20 december..

Idag var jag inte gjort alls för mycket.
Jag har varit ute på prommenad då jag gick förbi min gamla gymnasie skola.
Broby grafiska. Gick in och hälsade på hos hos lärarna och eleverna.
Det är synd att HLP (hälsa och ledarskaps programet) ska läggas ned.
Det ska skapas ett nytt program. Så nu är det bara tre klasser kvar som någonsin kommer gå
detta program. Totalt 6 klasser kommer ha gått detta program.
Det var verkligen ett program där man växte otroligt mycket som person samt att man
fick vänner för livet. ♥

Efter att jag varit på skolan så gick jag vidare till intersport för att se om det fanns någon från gamla klassen där.
Mötte alltid lika fina å goa Lina Eriksson där. Vi pratade lite å jag fick en go kram!
Sedan träffade jag även två gamla lagkamrater från mallbacken, Lina Dalgren å Emelie edqvist.
Alltid lika söta de där två.. Det har hänt en del efter min flytt ändå.

Sedan gick jag hem till huset på ekebyvägen, åt mat och sitter här nu.
Tänkte ta tag i lite skolarbete så man får bort en del.
Skulle behöva ut å springa en rundas oxså.
Men jag tror det är för kallt för det.
Får köra imorn istället.
Det påminner mig... iår blir det nyårslöfte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0