2011 valus...

När 12 slaget den 31 decemer slår så börjar löftena att gälla.
För mig är dessa..
1: Att bli fit inte fet.- Genom att äta rätt och träna som jag gör så ska jag forma å skapa den  kropp jag alltid velat ha. Inga undanflykter nu, utan köra på riktigt jävla allvar. Det enda som jag behöver tänka om är kosten. Jag tränar redan så mycket jag behöver, så på den biten är det inga problem.

2: Sluta med godis, helt och hållet under 2011. -Om man vill bli av med ett beroende ( inte för att jag anser mig själv som beroende) så måste man helt sluta för att kunna vinna kampen. Och det går ju hand i hand med mitt första mål. Om man vill bli fin får man lida pin och ändra på saker. Sedan är godis något som kroppen igentligen inte behöver, istället kan man äta något gott eller köpa något fint.

3: Äta nyttig och god mat. -Jag brukar inte vilja äta pizza, hamburgare eller annat som förknippas med mycket kcal och så vidare. Så under 2011 ska jag öta mycket grönt och bra mat som hjälper mitt första mål på traven.

4: Bli en social människa. -Umgås med folket i klassen mer, samt gå ut på utgångar mer. Dock inte festa loss varje gång, utan ta det lungt ibland och köra all in ibland.

5: Bli satans bra inom fotbollen. - Denna säsong var inte så bra fotbollsmässigt sätt. Så nästa år har jag bestämt mig för att bli ett av mina bästa. Men för att komma dit behövs blod, svett å tårar. Men jag ska till det målsnöret, så är det bara.

6: Klara av mina kurser och se till att plugga - Har varit dåligt i skolan och på att plugga under dessa månader, så nu måste detta ändras.

Sedan har jag och Michaela gjort en "att göra lista för 2011, vilket innehåller en del punkter att uppnå".
2011 kommer bli ett bra år. Det känner jag på mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0