damn...

Herregud sägerjag bara.
Innan jag for hem till sunne, så levde man efter sina rutiner.
Träning, äta rätt och sedan plugg.
Nu väl hemma så äter man allt skit man får tag på.
Här har jag inget träningskort, så jag försöker verkligen att ta allt tid i akt att få träna.
Men det hjälper inte mycket när det är över 20 minus ute.
Det är nämligen farligt att springa ute om det är för kallt.
Jag har även börjat utveckla socker beroende igen.
Och plugget går inte särskilt braeftersom man vill hinna göra allt annat man inte får eller kan göra i lule.
Jag kommer bli smälfet innan jag far hem igen.

Eller så måste jag hålla nere på det jag äter nu.
Så får det bli..
Uuuuu å bläääää för ångest!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0