förlåt mig för dåligt....

Bloggande! Jag har haft en del i huvudet att tänka på och sortera bort. 
Men fick en liten kick i baken av fina Ida Björkman :) love you girl..
Tänkte att jag skulle pimpa upp min blogg med en ny kategori. 
Fast ni får ha lite tålamod på denna kategori. 
Måste fixa så att den blir bra :)
Jag kanske inte kommer vara så bra social denna vecka, eftersom jag har tenta på fredag. 
Men jag ska se till att uppdatera med ett inlägg iallafall!
Just nu sitter jag och äter maaat. Jag var svin hungrig när jag kom hem efter plugg i biblan.
Hade bara ätit ett mellanmål på de 5 och en halv timme jag pluggade. 
Nu är jag trött i huvudet som bara den. Jag känner även en smått känsla av panik inför tentan.
Vet inte hur det kommer gå, eftersom jag inte tycker jag lyckas banka in något.
Men det kanske lägger sig i det undermedvetna. 
Jaja, Nu ska jag vila stakars huvudet. Sedan blir det fys träning med laget och lite plugg till :)
Puss å kram skumbanan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0