home sweet home.

Tänkte uppdatera lite nu efter en hektisk med rolig helg.
Det bröjade med fredag.
Då var det tenta på morgonen och sedan en annan massa saker att göra inför hemfärden
på lördagen.
När lördagen kom kunde jag inte sova förutom ca 4 timmar eftersom jag var spänd
 inför att få komme hem. Hela lördagen gick åt att åka flyg, tåg och bil.
Flyget lyfte vid klockan kvart över åtta skulle jag tro. Sedan var vi i stockholm vid halv tio.
Sedan gick flygbussen in till centrum av huvudstaden.
Där fick jag vänta på att tåget skulle gå vid halv 3. Så det blev att äta och kolla i affärerna.
Sedan skulle tåget ta mig hemm till de värmlandska skogarna.
Dock var det försenat med ca 10 min. Men det var ju inget mot vad andra tåg kan vara. Tur de!
Tågresan tog ca 3 timmar. Mycket drygt! men jag kollade på en disney klassiker: skönheten oc odjuret, medans jag käkade en påse med goodis. Mums! så tågresan gick snabbare än vad man väntat.
Väl i karlstad så hämtade min mamma, hennes sambo och hans dotter mig på stationen.
Sedan drog vi in till bergvik för att kolla lite i affärerna. Dock blev det inget inköp förutom en conceler.
Efter detta åkte vi hem till min uppväxt ort där jag bott i 18 år, SUNNE!
Finnaly, home sweet home.

Hemma på ekebyvägen hade det inte ändrats mycket utvändigt. Men inne så har det byggts ett nytt kök,
mycket fint blev det. Sedan så har mitt gammla rum tagits över av min bror.
Men det är sig likt iallafall.

Efter att jag installerat mig så messade jag mina väner micha å svenne.
Så kvällen slutade med att jag satt och prata om allt med dessa ovannämda brudar!
Mycket trevligt.
Söndagen bestod av att sova, eftersom jag sovit mycket dåligt under fredag å lördag.
Sedan blev det en lätt frukost och göra iordning sig. Det blev än ett julbord med familjen,
och tillsist lek å mys med michaela :)
Min helg har varit bra.

Tack för de ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0