So small...

Tänk att ett litet prov kan påverka en människas vardag.
Igår gick jag inte utanför dörren på min lägenhet på hela dagen.
Dörren och kedjan var till och med på.
Social, nej inte direkt!!! 
Så just nu känner jag mig sunkigt äcklig.
Men idag ska jag iallafall få komma iväg på träning.
Idag är det bollträning i arcus hallen. Gud va jag längtar.
Jag älskar fotboll just nu. Och till sommar har jag besämt mig för att
säsongen ska bli utvecklande och förjävla bra.
Årets säsong var inte bra alls, och det var helt plötsligt svårt att känna sig motiverad.
jag stog helt enkelt still. Men nu ska jag inte ge mig.
Jag ska bli snabbare, tekniskare och starkare.
Mina mål för sommar..
Att bli bättre helt enkelt.
Måste även börja på att skriva ett nytt personligt brev och cv för jobbsök.
iår ska jag söka i både sunne å luleå. Får se vad det blir.
Jag har ju trots allt min lägenhet här i lule.
Jag vill även ut och resa en sväng.
Någon som hänger på i sommar ?? :)



åååh, sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0