when it was good...

♥Jag tänkte kika in en sväng innan jag fortsätter med mitt pluggande.
Just nu är det armen som det pluggas på.
Herregud va grejer det finns i kroppen ändå...
Muskler, senor, ligament, skelett osv..
Det är bara det att man ska få in alla dessa delar i huvudet.
Bättre sagt än gjort.
Men det blir inte bättre om man klagar och stressar upp sig.
Ifall det går åt helvete får man bara göra om igen.
Men jag vill, måste å kan klara det!!
Men det känns ändå skönt att det finns en livlina.

Vilken omställning man gjort på bara några månader.
I juni tog man studenten och livet lekte.
Man jobbade hela sommaren med äldreomsorg, spelade fotboll men mallbackens a-lag,
solade så mycket det gick, hade några arbetspass på vattenlandet. Parta med kompisar.
Väntade spänt på om man kommit in på någon ny skola i sverige.

I aug förändades mycket. Helt plötsligt skulle man flytta 120 mil upp i sverige till norrbotten.
In och köra på en ny skola, med nya lärare, nya kurser och nya kamrater. 
Det var där jag inte riktigt hann med att stanna upp och tänka över vad som höll på att hända. 
Jag var tvungen att växa upp till en självständig individ på bara några få dagar. 
Ett av de största stegen i livet. Från det trygga nästet ut i den okända världen. 
Jag kan ännu inte fatta vad som igentligen har hänt, att mitt hem nu är Luleå! 
Mitt hem har ju alltid varit Sunne. Det tar fortfarande imot att säga hemma i luelå,
för hjärtat säger att Sunne är mit Hemma. Där har jag bott i över 18 år, och ja, det är mitt hem.
vad är då luleå??
det är just det jag inte kan lista ut. Det är därför jag har svårt för skolan just nu.
Jag vet inte hälften av allt som händer.
Men en sak vet jag..
Min familjåvänner är de bästa ♥

?


Life is complicated,
keep holding on..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0