Youth of nation..

Här sitter jag en fredags kväll med ett kritvitt ansikte och poppar musik som bara den.
Haha, tragisk! Men det är skönt att ta det lungt, eftersom jag flyger hem till kära sunne imorn.
2 veckor hemma känns underbart. ♥
Så nu har jag packat klart de mesta. Så nu är det lite fredagsmys innan sängen.
Dock så tror jag inte det blir någon blund för mig. Vi får väl se imorn.
Jag skrev ju omtenta idag oxså. Och vad kan jag säga om de?
Det gick bra på ena delen, mindre bra på ena delen.
Aja, bara ta nya tag om det skiter sig :)
Nu ska jag fortsätta fredags mysa med mig själv.
Shit jag är verkligen tragisk. !!
Får mysa med vännerna å familjen snart iallfall.
Kanske blir det en utgång imorn. Skulle vara kul!!
Puss å kram skumbanan...

Ps. Har även städat fint i min lägenhet. Så det blir kul att komma tillbaks sen :)


Kommentarer
Postat av: Michaila

Underbart att ha dig hemma i två veckor bruden:D<3

2010-12-19 @ 15:23:33
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0