all or nothing.

hej. äntligen fredag!
allt lyckas gå så mycket lättare på fredagar.
Håller på med lite inlämningar av styrketester och så vidare.
Fast det fuckar just nu lite. Fick installera ett bytt program till min datorn.
så jag skriver ett inlägg under tiden :)
Idag blev det inge träning, eftersom kroppen inte känner sig helt 100 efter gårdagens pass.
Kände mig trött under dagens pass igår, så det var nog dags att vila en extra dag.
Vill inte dra på mig sjukdom. Det är de värsta jag vet.
Men imorn kör jag på som vanligt.
Jag tar nog en liten promenad i kylan snart :)
Sedan hem och laga god mat.
Får nog se till att mysa till det med kesella och nötter.
Mumma!!
Clara i klassen tipsade om att man kan ha kakao i med nötter.
Ska se om det blir gott. Annars blir de bär och nötter. :)
Ha en fin fredag.
nu ska jag återgå till mina studier. :)

Puuuuuusss ♥


Heeej där snygging :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0