Before bedtime.

Tänkte checka in lite innan sängtime. Känner mig så sjukt nöjd med dagens träningspass.
Först spinningpass på 45 min hårt tempo, samt 20 min intervall på löpband.
Sedan ca 30 min bålstyrka. Skönt var de. Mindre skönt att cykla hem i de isande vindarna,
men jag klarade mig hem. Åt sedan en god middag med wookade grönsaker, ägg och kräftsjärtar.
Ovanpå det blev det kesella, och sedan ett äpple på sidan av. Sjukt gott blev det.
Så nu ska jag lägga mig alldelse strax. Ska bara kolla klart barskolan.
Herregud vad Vanita är en duuum blond blondin. Jag håller på att skratta ihjäl mig varje gång.
Är det ens möjligt att vara så dum.

Imorn ska jag försöka komma upp ur min kära säng och promenera lite innan frukost.
Vill få detta till en vana, vilket är ganska svårt eftersom jag är mycket kär i min säng.
Men bara man tar sig upp så ska det inte vara svårt.
Kommer kännas skönt efteråt och att man vaknar riktigt till.
Imorn har vi nämligen tester i skolan angående kursen där vi skall träna andra.
Vi måste göra testerna för att se att vi förbättrat oss på 8 veckor.
Så nu blir det goa hårda träningspass.
Måste komma på bra mål så jag vet att det går åt rätt håll.
Mitt styrke mål är att kunna göra 5 breda chins. Konditionens mål vet jag inte vad jag ska ta än.
Men det lutar mot att kunna springa coopertestet på en viss tid. Sedan vill man även att träningen ska utformas efter mitt fotbollspelande. NU ÄR DET BARA TUTA OCH KÖRA !!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0