before the times.



Här sitter jag precis innan sängdags och ska skriva ett litet inlägg tänkte jag.
Idag har mann varit ledig och då har jag pluggat och tränat.
Imorn är det tidig skola. Så jag måste gå och lägga mig nu.
Men innan jag gör det så måste jag få skriva av mig lite.

Innan jag flyttade upp till luelå från sunne, så lämnade jag en del skit bakom mig.
Vi tjejer kan verkligen bråka om små saker. Så som missförstånd!
Vilket gör att ett helt tjejgäng kan påverkas. Särskilt om den personen man bråkat med
är en individ som kan manipulera andra.
Men det positiva med ett sådant bråk är att man ser vilka som är ens riktiga vänner.
Ja bad att ingen annan skulle lägga sig i det bråk som uppstod, men då vändes allt mot mig,
vilket jag tycker är förjävligt. Så nu har jag insett att vissa personer inte är som man trodde.
Jag kände inte deras riktiga sida, vilket jag är glad över att jag gör nu.
Jag är en person som har svårt att lita på andra, och man kan säga att det blivit värre nu.
Allt bråk handlar om ett missförstånd mellen TVÅ människor. Ett missförstånd kan inte bara involvera EN människa. Utan det krävs TVÅ stycken. Men visst suger det när det vänds till den andres fördel, genom lögn.
Och när man väl säger sanningen så får man en kick i röven eller en kniv i ryggen.
Sedan tycker jag man skall höra bådas sida av händelsen innan man ställer sig på någons sida.
Varför kan inte alla mina vänner ha en egen vilja och en röst att säga vad man tycker och tänker.
Men jag är glad för att jag har avslutat med en del människor. Jag kan inte ha någon i mitt liv som bara tar energi och inte ger något tillbaka. Jag är värd så mycket mer!
Så hej då till dig, och hoppas ditt liv blir bra.
Fast viss besvikelse finns ju fortfarande.
Men det är något jag får leva med.
Jag älskar er som har stöttat mig i detta utan att lägga er i för mycket,
 och att ni har lyssnat på mina önskemål att inte ställa er på någons sida,
samt hålla er borta från detta problem.
Man vill ju trots allt inte lägga drama på någon annan
Love ya!! ♥



Varför skrev jag då detta inlägg.
Jag tror det är på grund av att jag behöver få ur mig lite tankar, vilket denna blogg är bra till.
Ni som läser får känna hur ni vill.
Och om personerna som är inblandade läser detta, så får ni tycka vad ni vill.
Jag ser oftast det positiva av livet.
Även om jag inte visar det.
Sedan är jag nog ändå lite orolig att komma hem efter att jag lämnade Sunne i alla drama.
Jag vet inte riktigt hur det kommer kännas eller bli.
Men det ska gå...
Trots omständigheterna så saknar jag sunne.
Min familj finns där ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0