horny for ice-skaters..

Vad slapp jag är just nu. Ska träna vid sju, så just nu bara slappar man på vid tv och dator.
Slutade skolan idag vid 11 typ. Så jag kom hem och åt lunch, sedan har jag absolut inte gjort något.
Fan va gött de va! Fast jag ska nog ta en liten prominix innan träningen. Annars kommer jag vara helt slut sen.
Kan komma att man somnar på cykeln, haha! Idag står spinning och body pump på schemat.
GÖTT! Dock var jag och pumpade axlar igår, och det känns lite idag. Så vi får väl se hur jag klarar body pump idag. Men det är bara att pressa på. Jag längtar till lörda, då ska jag på hockey och se luelå-färjesta!!
Hejar dock på det kära färjesta eftersom jag kommer från Sunne i Värmland, och för att jag alltid hejat på dem.
Shit, va hockeykåt jag är ! Haha.
Har verkligen längtat att få se hockey matck in real life.
Nu ska jag försöka dra på mig de träningskläder som man skalla ha idag.
Sedan en liten promenix för att vaken till.
Sen TRÄNING!!!


Puussss


I övik på praktik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0