Look how i'm doing...

Det har varit en del att göra under de senaste dagarna.
Plugg, träning, städning, skola och så vidare.
Sedan har jag blivit lite arg och ledsen på min förra tenta.
Det känns som jag inte kan något.
Det blir omtenta, men det är klart att det inte är hela världen.
Jag visste att jag skulle få omtenta på en del, men inte på två.
Det är väl bara att ta tag i böckerna på riktigt jävla allvar nu, så jag klarar den omtentan.
Så under ca en månad från idag, kommer det bli en del plugg.
Jag får se till att peppa mig och läsa lite varje dag, upprepa, läsa powerpoints och gamla tentor.
Sedan har jag en flytt som jag måste tänka på att jag ska göra.
Plus betala räkningar.
Det är inte kul att bli stor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0