Now you know..

Jag säger bara sheeet, var inne och läste lite bloggar på metro.
Hittade denna tjej http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.33757.
Kan man bli mer vältränad eller!! OMG!!.
För min smak är det för mycket, plus att hon verkar vara en piller-kvinna.
Alltså tar tillskott här och där.
Vilket jag själv inte gillar att man gör, bättre att äta än att stoppa i sig massa annat.
Men det är klart, det går snabbare och man får sjukt fin body.
Det enda jag tar i tillskott är d-vitamin under vintern och omega-3.
Ibland solpiller under sommaren för att inte bli så röd direkt i solen.
Jag har även proteinpulver hemma och kreatin.
Men på senare tid har jag inte använt mig av proteinpulvret.
Jag äter hellre mat och får i mig allt jag behöver den vägen.
Proteinpulvret kommer fram på sommarn då det är mycket fotboll.
Nu ska jag bara tänka på att bygga upp en bra, bättre och bäst grund
till mitt fotbollsspelande. För nu jävlar ska jag köra nästa säsong.
Fyyyy, vad det blir åka av då.
Men tjejen i bloggen är grymt vältränad!!Mer kan jag inte säga.


* Bilden har inget med inlägget att göra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0