Pride of the värmlands forests!

idag ska jag på hockey och se när luleå och Färjestad slås på isen.
Vem hejar jag då på? Solklart på färjestad. Värmland <3
Har verkligen längtat att få gå på hockey.
Förr var det typ det enda man gjorde på vintern.
Gick till ishallen och kollade på när grabbarna i Sunne ik, körde gärnet.
Men nu är det en bit hem och det är ju inte direkt att man kan dropa in lite då och då.
J-18 har ju match den 18:e dec, den dag jag åker hem. Sedan har de uppehåll.
Kanske hinner jag se den matchen, beror på när flyget och tåget avgår.
Hoppas på att jag kommer hem tidigt.

Nu har jag ätit resterande av min tacos, och måste snart hoppa in i durschen.
Vid 10 tiden så var det spinnpump som gällde.
Vi ett sådant pass så blandar man spinning 30 min och bodypump 45 min.
På spinningen kör man benen, och på body pumpen fokuserar man på att köra överkropp.
Alltså man tar bort alla benlåtar i bodypumpen, eftersom man redan kört dem hårt på spinningen.
Det är super skönt och kul att variera.
Nu får jag börja göra mig i ordning lite.
Kanske skriver en rad senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0