Scary movie?!?

♥Jag är sjukt sugen på se skräck film. Men jag vågar inte se själv.
Jädrans att jag ska tro på spöken och andar.
 Kommer alrdig kunna sova om jag ser en skräckis!
Om man bara hade någon att se den med.
En pöjk kanske eller tjejkompisar!
Saknar tills jag får komma hem till vackra Sunne,
 plus att jag längtar tills mammi och mommo kommer upp!
Åååh, november är just nu bara en månad som är onödig.
Jag vill ju att de blir december. För då ska jag flytta till ny lägenhet i luleå.
Till the city!!
Fick ett samtal från Kajsa Skymberg idag.
Vi prata en hel del och det var kul men konstigt att få höra en välbekant röst.
Vi prata lite om allmäna grejer och det som hänt innan jag lämnade Sunne. 7
Det var jätte gött att få prata av sig lite.
När jag sa att jag snart skulle flytta så fick jag denna kommentar:
Ida du kommer bli som dom i the city! Ida in the City.
Jajemän Kajen. Åhh, vad jag längtar.
Tack för samtalet, Kajen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0