school, body attack, food, study.. god night!

Min dag kommer se ur på så vis som rubriken beskriver.
Jag har varit i skolan ifrån 08.15 till 14.30, sedan kom man hem och åt lite.
Och nu sitter jag här och cillar lite för att sedan dra till gymmet för body attack och
functoniell station traning. de ska bli gött! Sedan ska jag laga soppa, kanske städa lite och plugga.
Sen ska jag sova tidigt. Så jag orkar med dagen imorn :)
Idag har vi börjat med en ny kurs som innehåller allt om träning med kondition och styrka.
Äntligen en kurs man känner igen och verkligen är intresserad av. Love it!
Vi skall även lägga upp träningsprogram för en av våra klasskamrater samt att någon ska lägga upp ett till mig, utifrån vilka mål man har med träningen. Träningen involverar både styrketräning och kondition.
Najs! Sheeet va peppad jag blir nu..


Klassen, sjukgymnaster som gillar att klämma och känna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0