Sing a song?

Har tänkt på en grej...
Eftersom jag gillar att sjunga och uttrycka mig själv genom sång
(jag exprimenterar med musik efter känslor och humrör)
så kanske man skulle kunna skaffa sig en riktigt bra mic till datorn.
Kanske skulle va något! Man vill ju inte ge upp musik nu, eftersom det är såå härligt att sjunga.
Det är en av de bästa känslorna som finns. Att få sjunga en bra låt och att de låter bra,
en låt som sprider känslor i ett rum och alla bara är tysta och lyssnar.
Jag ryser.

Detta är ett kort från min student, när jag överaskade med att sjunga för hela lokalen.
Mina klasskamreter, familj och vänner vart glatt överaskade ♥
The best day of my life...


Kommentarer
Postat av: Michaila

Du borde sjunga och lägga upp på bloggen tycker jag :D du är sjukt duktig får rysningar bara av att jag tänker på studenten :D kör på snygging<3

2010-11-13 @ 16:04:38
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Micka

du liknar miley cyrus på bilden

2011-02-16 @ 17:52:38
Postat av: Ida johasson

Den får jag höra ibland :) tack! Hon är ju så fiin.

2011-02-16 @ 21:12:21
URL: http://ramabama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0