sleepday afternoon...

Idag är det en trött ida som skriver.
Jag vet inte riktig vad det är med mig, men har haft ont i kroppen denna vecka.
Så det har inte blivit någon träning idag.
Har haft fler vilodagar oxså, eftersom jag inte vill bli sjuk.
Men det börjar på att kännas bättre nu.
Så imorn blir det go träning igen. :)
Just nu håller jag på att plugga lite, men nu behövs det en promenad för att få in lite frisk luft.
Sedan blir det mer plugg, matlagning och planering av veckans träningar och maträtter.
Jag vill lära mig att gå och lägga mig tidigt nu, och komma upp på morgonen för att gå ut och gå.
Det skulle vara så skönt. Men sängen är skönare på morgonen.
Nej, nu blir det andra bullar.
Drar på mig vinterkängorna, mössa, vantar och en varm jacka , nu äre promenad i kylan som gäller.
Måste även komma ihåg att ringa pappa sen.
Det är trots allt Fars dag ♥


Jag och min bror, för mycket länge sedan.
Är vi inte lika ?? ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Å så lika ni är.

2010-11-16 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0