Snowy Sunday ..

Idag är det ännu en söndag..
En av de bättre dagarna på veckan enligt mig.
Man är antagligen skit bakis och tar igen sig denna dag, eller så myser man eftersom man inte kan gå ut pga av jobb och skola på måndagen. Sedan kan man även träna utan att någon söger att man är helt koko eller träningsnarkoman.
Ja, man får ju höra ibland att man inte kan träna en lördags kväll, för då har man inget liv.
Klart som fan man har ett liv, det kanske är de andra som är för lata eller avis.
Man gör vad man själv vill med livet. Eftersom jag bor själv och känner typ igen här i boden,
så fördriver man tiden med att träna. Vilket är en bra metod att fördriva den med.
I love to workout.

Idag står bodypump på schemat och kanske lite carido på något vis.
Fast jag hatar ju löpband, så får väl se hur jag kompromissar upp det hela.
Jag måste även sätta ihop ett träningsprogram till Klara idag oxså, den jag ska träna under hela 8 veckor.
Det när ju en kurs vi har vi skolan som är en av de bästa kurserna vi har typ.
Sedan ska jag plugga lite anatomi. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0