The magic of a friend...

hade en underbar konversation med Michaela Nermark.
Man fick en sådan hem-längtan att jag sprack.
Kom en liten tår nedför kinden, så jag var tvungen att sätt mig och lyssna på depp musik.
Vilket konstigt nog gjorde mig på bättre humör. <3

Vad jag har gjort idag är ganska mycket ändå.
Jag gick upp klockan åtta och började tvätta kläder.
Hade typ inga trosisar kvar som var rena, så det blev en del tvätt.
Drog sedan på träning vid två tiden.
Idag stod det body pump på schemat!
Sedan hem och tvätta resten , samt städa å laga mat.
Så nu har jag rena kläder iallafall.
Imorn blir det att gå upp vid åtta halv nio för att sedan åka på träning vid 10.00.
Sedan blir det plugg och kolla upp lite inför flytten som sker snart.
Hämta ut paket måste jag göra oxså. :)

Busy missy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0