tik tok..

Hej alla (om det är nu någon som läser dessa rader! ) :)
Rubriken har något med att göra att jag just nu sitter å lyssnar på Keshas TIK TOK.
Dålig inspiration. Men en annan andledning är att klockan inte går särskilt fort idag.
Konstigt nog. :D
Idag har jag hunnit att träna, hämtat ut paket, städa lite å laga mat.
Ska försöka sätta mig och plöja igenom några instuderingsfrågor.
Sedan blir det att kolla lite billiga internetalternativ och annat smått å gott.
Sedan ska jag skriva ett mejl och så vidare.
Så det blir lungt som vanligt idag. Skönt!!
Ska försöka att komma i säng lite tidigare idag.
Har varit dålig på att komma i sängen under kvällarna.
Vet inte varför riktigt. Det är bara så att man inte kan somna.
Men bara jag börjar få in rytmen igen så kommer det bli bra igen.
Nu ska här pluggas.
Puss å heej, leverpastej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0