beach 2011.

Klart man ska ligga i nu inför beachen.
Dock så tänker inte jag bli en människa som hetsbantar och tränar som fan.
Jag gillar att äta för mycket. haha!
Sedan så kommer inte bilen hålla efter ett tag, om man slutar äta.
Visst jag tränar en del nu, men det är för att jag trivs med det.
jag gillar att dra mig till gymmet och köra på.
Det är något som gör att jag kan hålla energin uppe.
Det som jag dock väljer bort 6 av 7 dagar i veckan är: Sötsaker.
Jag är inte heller en tjej som dra ut och super varje onsdag, fredag och lördag. 
Nej jag kanske tar till alkoholen ca 1 gång/månad. Jag gillar inte alltid att dricka. 
det förstör kroppen, samt att en hel dag går till spillo dagen efter. 
Även om man inte är bakfull så är man ändå "slapp" och energilös. 
Vilket inte är jag. Nej jag lovar att man kan gå ut med vännerna utan att röra alkoholen. 
Det är vad man gör det till. Men jag dömer ingen. 
Jag lever som jag tycker och vill. Jag kan inte leva efter någon annan, eftersom min kropp har sina 
carvings. Så för en gång skulle tjejer och killar. Ta vara på er kropp och plåga den inte. 
Tänk på att man ska leva med kroppen i många år. Då vill man ju inte slita ut den i onödan. 
Tänk på att träna i lagom mängder ( det du tycker din kropp klarar av), ät i lagom mängder av allt du tycker om. 
Sedan kan man faktiskt unna sig någon gång i veckan. Jag har ju en dag i veckan. Se bara till att det inte blir varje dag. 

Det bästa med att ha en unnar dag är att man har något att längta efter på helgen.
 Det är därför man kan bli super glad på tex en fredag.  
Där har lite av mina ord ang träning, hälsa, tjaa om hela livet.
Ta hand om kroppen och sinnet. Så får du ett bra beach 2011.

Kraaaammm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0