Gäsp.

dags att hoppa i säng efter denna långa dag.
Skola och träning är ganska enrgikrävande, men det känns skönt att denna dag är gjord.
Imorn är jag ledig och ska ta tag i en del saker.
Det blir träning på morgonen, sedan måste jag slå några plingar, posta brev, plugga.
Sedan ska jag iväg och träna på kvällen igen. BODY ATTACK :)
Jag längtar. Sedan ännu mera plugg. Men det blir nog något insläng med inlägg oxså.
Nu ska jag sätta på lugn musik och dvala in i sömn.
Se yaaa ♥

Vagvisan mamma&mommo sjöng för mig som litten ♥

I indialand bak Himalayas rand
Där händer det konstiga saker ibland.
Där bodde en trollkarl, han trollade så
att 8 blev 19 och 19 blev 2.

Han trolleritrollade också så att
ett nötskal stack ut som en ståtlig fregatt
Så stjärnorna regnade ner som guldsand
och månen föll som en citron i hans hand.



Kommentarer
Postat av: mamma

Väntar vi på spårvagnen eller?

2010-09-08 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0