home at last.

hemma igen efter match och handling.
Matchen gick bra, vi vann med 5 mot 1.
För mig gick det ganska bra för att ha varit sjuk några dagar.
Så jag är nöjd. En bra avslutning på en dålig dag.
Imorn ska jag inte försova mig. Nej jag ska sova upp mig eller nått sånt.
Du mamma ifall du läser detta eller någon annan som vill ringa mig här uppe i de norrlänska skoagarna,
 så har jag installerat skype nu. Ska pröva detta någon dag.
 Så freka inte out ifall ni får ett samtal och det är lite weard. Det kan vara jag. F
ast ifall det inte nu skulle vara jag, då kan ni ju bli oroliga såklart.
Okej, det var det jag hade att babla om idag.
Ha en trevlig fortsatt måndagskväll, även om det bara är en timme kvar av den.
PÖÖÖÖÖSSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0