otippat !

Idag skulle jag vara på universitetet vid 08.15, för då började vi.
Men jag vaknade upp vid halv tio. Fan oxså. den helvetes klockan hade ju inte ringt.
Men jag orkade inte åka dit idag så jag får fösöka ta efter någons anteckningar idag.
Helvete, idag hade jag behövt vara där ju. På fronter såg det ut att vara en viktig föreläsning idag.
Men vad ska man göra. Jag ska plugga lite anatomi och beklaga mig lite till.
Får fråga mina klasskompisar imorn.
Plus att jag ska gå och lägga mig tidigare. (Även om jag la mig 11 igår.)
Och ställa fler larm på klockan.
JAG HATAR ATT FÖRSOVA MIG!

A
nnars idag så ska jag äntligen få spela match.
Fan va kul.
Det var några veckor sen jag spelade, vilket gör  mig ganska så nervös.
Plus att jag var sjuk förra veckan.
Men det ska väl gå vägen detta.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Ida, sova ska man göra på kvällen å inte på morgonen.Lycka till på matchen kram från mamma

2010-09-06 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0