remember

Just de ja. Träningen igår gick bra :)
Sjukt skönt att köra på igår. Dock så har jag fortfarande svårt för att komma upp tillräckligt i puls under passet.
Jag vrider på mostånd hela tiden, men det vil sig inte.
Sedan om jag skruvar ned och tar lite vatten och vilar bara några sek så sjunker pulsen snabbt.
 Vilket är jobbigt att jobba upp igen. Men man är ju fotbollsspelare. Vilket gör att man alltid tränar på just detta.  
Jag var även på pilates efter, och det var jätte skönt.
Pilatesen fick mig att bli avslappnad efter, så idag är jag avslappnad.
Jag blev så avslappnad att jag försov mig. haha!
Eller så är det bara kroppen som läker det sista nu efter förkylningen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0