cap...

Jag är lite av tjej-kille i blodet.
Visst gillar jag att klä upp mig när jag ska gå ut.
Jag gillar att sminka mig och så.
Men bäst trivs jag när jag har mysdressen på, uppsatt hår, osminkad med en keps på.
Inga jobbiga eller onda skor, utan ett par helt vanliga converse.
Är du som mig??

Här är några favvo kepsar :)
Alla från junkyard.se



Keps "Firsty A"Keps "Adicolor Cap"Keps "LA Dodgers - Classic ...Keps "Chicago Cubs - Authen...

Dock gillar jag inte de rundade kepsarna.
Det passar mer på killar.
Jag gilllar mer baseball-stilen.


Kommentarer
Postat av: anna

haha känner verkligen igen mig totalt! lite kul faktiskt.. ;)

2011-01-28 @ 20:18:30
URL: http://olavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0