naturellement..

Nu till ett "mode" inlägg.
Eller mer om vad jag tycker är finast när det kommer till mode.
Mitt nyckelord som jag använder mig av är Naturligt.
Jag har alltid tyckt att naturligt är finast.
Jag tycker inte det är charmigt när tjejer översminkar sig eller bär övermanade kläder.
Samt om man bär för mycket av något.
Natuligt och enkelt är lättast och snyggast.

Men det är ju bara vad jag tycker.
Jag får tilloch med oanik när jag har på fondation.
Därför försöker jag få bort mina finnar så gott som det går nu,
så att jag kan få en naturlig hy soom inte behöver en massa produkter på.



Naturligt smink-val samt hår :)






Fin och enkel stil, av kenza :)
En av mina inspirations-källor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0