and the award..

För klantigaste personen i sverige går till ida johansson med motovering att hon går till gymmet en timme tidigare och tror att hon skall köra crossfit. De står 2 snygga hockeypojkar från luleås lag och undrar om jag ska köra med laget. Haha.! Snacka om att jag var förvånad. Helt ute och cyklade. Tur att de sa till mig. Fick kommentaren, men du kan köra med oss om du vill. De hade inte varit fel att se lite fina rumpor. Men de hade nog blivit lite pinit! jag och ett helt killehockey lag. :-) jag slutar aldrig förvåna mig själv. Jag körde iallafall crossfit senare och spinning activio. Det var jobbigt idag men skönt. :-) eftersom jag var en timme tidig så körde jag lite balans och knä fot övningar. De gör att man stärker fot och knä då man tex spelar fotboll där knä och fot tar mycket stryk ! De förebygger alltså. Idag har min bror sin 9an bal. Hoppas han får en kul dag, utan regn. Hörde att de regnar där nere nämligen. Har i luleå skiner solen. Men jag är dock inne på jobbet. Tänkte vara i solen imorn när jag är ledig. :-) så imorn hoppas jag vädergudarna ger mig sol och värme. Just de ja, träna ska jag göra oxså ! Skräll va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0