Crazy.

Nu har jag nästan tvättat klart allt.
Har även ätit lunch och ska snart iväg till affären och handla.
Har gjort ett matschema för denna vecka.
Planerat så jag kan få många matlådor, som jag kan ta med under helgen.
Underbart!
Jag ska våga mig på både paj och fisk. Det är dags att lära sig laga bra mat nu.

Tyvärr blor det inge body combat idag, min fotbollsträning börjar precis när combat slutar.
Skit oxså. Jag som ville gå på realese. Menmen!
Kommer nog kanske hinna med en löptur senare.
Men måste förstfixa klart allt som behövs.
Jag har ju iallafall fotbollsträning ikväll...

Efter handlingen måste jag ned och hämta tvätt som hänger på tork.

Hoppas du läser detta mamma, jag är inte alltid så slapp.
Jag kan om jag vill och måste.
En blott 19-åring.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0