glooming.

Dagen började bra, hade en konstig mitt men ett fint slut.
Jag gjorde allt jag skulle på början av dagen.
Men när jag väl skulle iväg ut och springa så fungeradeinte min mobil (gör inte det heller nu).
Plus att mina 2 mp3 hade dåligt med batteri.
Och jag kan verkligen inte springa utan musik! Jag blir inte motiverad då.
Sedan vart fotbollsträning inställd,vilket gjorde att jag kunnat gått på combat,
om jag bara visste det 1timme innan. Men inte gav jag upp för det.
Det blev ännu ett body pump pass (tog emot idag) samt löpning efter det.
Skönaste löpning jag gjort på länge.

En sak som jag inte riktigt förstår är hur människor kan supa sig fulla en onsdag.
Okej om det är student eller annat festevangemang. Men annars tkr jag det är helt onödigt.
En del ska ju upp och jobba dagen efter likosom. Sedan är det okej att man går ut och tar sig ett eller två glasmed vännerna. Men att supa sig redlös en onsdag, det är fööör mycket enligt mig.
(med undantag för student och andra festevangemang).
Rätta mig om jag har fel!

Nu ska jag nog kolla en film och sen sova. Ska ta mig upp tidigt imorn med.
Ledigheten bara springer förbi.
Men oj vad jag ska shoppa när pengar kommer. :)
Bland annat detta från indiska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0