ill be missing you..

Hej!
Vaknade idag vid 1 ungefär, efter 12 timmars jobb.
Eller kan man verkligen kalla de jobb om man inte gör något.
Tråkigt var det iallfall.
Igår kände jag saknad av mina vänner och familj.
Jag kommer åka hem till sagolika när det är som roligast där.
Jag är överlycklig att jag fick ledigt den veckan.
Jag behöver det.
Hoppas man hinner träffa alla man vill hinna med.
Det jag har varit sämst på är att hålla kontakten med folket där i sunne.
Men genom att inte tänka på de gör att man inte känner sig ledsen.
Att koppla bort de känslor som man inte klarar av här i luleå.
När dessa känslor kommer upp till ytan så blir det lätt tårar.
Jag orkar inte gråta hela tiden.
Jag saknar er där hemma. Men det gör för ont att höra på vad jag missar.
Därför hoppas jag på för mycket,
jag hoppas att i finns kvar där hemma när jag kommer tillbaka.
Jag hoppas att tiden står still där hemma, så jag inte missar allt för mycket.
Ni som läser detta, ni som vet att ni betyder mycket för mig,
skriv, mejla, smsa, ring. Gör vad ni vill.
Jag vill vara delaktig i vad ni gör, även om jag bor över 100 mil bort.
Låt mig vara en del av vardagen. Då orkar jag..

Nu måste jag stänga av känslorna igen.
Idag är det viktig fotbollsmatch.
Dags att ta an topp ettan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0