Never again.

Jag kan inte fatta hur jädrans otur man kan ha hela tia.
Först påväg till gymmet upptäcker jag att jag fått med mig omaka par träningsskor.
Fick då springa hem och hämta den andra skon.
Träningen gick inte bra då min ben var riktigt tunga,
så idag la kroppen av innan psyket. Inte ofta det händer.
När jag väl har kört träningen och är påväg hem, jo men visst
glömde mina vanliga skor. Så ska durcsha nu och sedan iväg och hämta de andra skorna.
Skall passa på att handla mat och sådant då.
Måste köpa hem frukt och mjölk.
Eventuellet jordgubbisar till kvällsmys.
Kul att ingen är kvar i luleå så man kan mysa med någon.

Har jag nämt att jag är otursdrabbad??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0