One step at a time...

Ja, jag har gjort mitt 12 timmars pass idag.
Nu ska jag hoppa i sängen för skall jobba imorn vid 6 igen.
Fast endast 10 timmar, då jag måste gå 2 timmar tidigare eftersom det är match.
Hoppas till gudarna att vi har något att göra imorn.
Kan inte fatta att jag suttit i 12 timmar på jobbet och inte gjort något.
Sååå helvetes onödigt! Men man får pengar för att inte göra något.
HAr sovit 2 timmar och sett på 2 filmer. Det säger väl allt!
Men det är inte kul i längden att de blir slappt.
Snälla säg att vi har något att göra imorn!!

Jag håller tummarna att det blir fruktansvärt bra väder nu till veckan. UTAN BLÅST!!
Här är två låtar med Jordin Sparks.. Inte de nyaste, men just nu älskar jag dem!!



PS. JAG ÄR VERLIGEN KLAR MED ALLT I SKOLAN! Jag har klarat ett år på universitetet. Coolt!
Nu är det fokus på träning och plugg samt ett eller två hemliga projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0