There's gotta be more to life

Nu är jag vaken, efter en lång beuaty sleep.
Fy vad skönt de var att inte behöva gå upp tidigt idag.
Nu ska jag äta frulle och sen städa iordning i lägenheten.
Sen träna och sola lite solarium.
Vill bli brunare nu, men det är svårt att sola då det blåser som bara den.
Önskar jag kunde vara hemma och ligga i solstolarna där, där steker det som bara den.
Kanske får ta och köpa mig en ny brunutansol.
Tänkte köpa loreals tan. En del säger att den funkar bra.
Dock vill jag ha en "äkta" bränna, eftersom man känner sig så kladdig med en "fejk".
Men en "fejk" är ju bättre för hyn. Men en "äkta" är snyggare.
åååh, i-landsproblem!

Idag blir det bodypump träning.
Kanske en springtur även.
Fint väder iallafall.

Ikväll har jag igentligen fotbollsträning,
men funderar på att skita i den eftersom vänner bjudit mig på middag.
Jag har inte varit med dem på länge.
Och vi har inte match förens på måndag.
Därför väljer jag nog vänner idag.
Behöver det för mitt psyke!

Puss å kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0