tired and working.

Ja är på jobbet. Började kl 6 idag. Var as trött, men som tur är så har vi inte mycket att göra och därför har jag sovit i typ 2 timmar. Skönt ! Nu ska jag ta mig något att äta. Jag slutar vid sex ikväll. Jobbar alltså 12 timmars idag. Just de ja, igår var jag på gymmet efter jobbetit körde body pump pump och efter det intervaller. Fatta att man kan springa intervaller ca 6km. Kändes som de skulle vara skit jobbigt, men de kändes helt okej. Jag kanske inte är så otränad som jag tror. ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: Michaila

Ha det skulle jag aldrig orka, du är galen kvinna!! Älskar dig <33

2011-06-04 @ 12:44:15
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0