Yeasterday,

Igår var en underbar dag.
Jag tränade spinning (med mig själv) på morgonen,
plus mage och rygg. På gymmet såg jag ett vänligt ansikte.
Sedan lunchade jag med fina Anna. Vi pratade under solen på uteserveringen.
Sedan shopping med tjejen innan hon skulle iväg och jobba.
Fortsatte sedan på egen hand.
Hittade massa bra.
Kom hem och kollade mitt resultat av förra tetan.
Japp, jag klarade de delarna som jag skrev.
Överlycklig.
Sprang iväg till gymmet för att träna body combat.
Dock tränar man combat bäst då det finns jädrar anama i kroppen.
Nu var jag bara lycklig.
Jag har postat ett brev även. Ett fint litet brev.

Efter gymmet var det fotbollsträning.
Därför känner jag mig halvseg idag.
Ingen träning idag, utan jag ska nog ta det lungt innan jobbet idag.
Hörs lite senare.
Ska slänga upp bilder på det jag köpt någon dag. :)

Två saker av det jag köpte. Fast linnet i vitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0